CoD-BLOPs-Cold-War-10

5 ویژگی بد بازی Call of Duty: Black Ops: Cold War

در مقاله قبلی که میتونید برای خوندنش به این لینک مراجعه کنید به 5 مورد از بهترین ویژگی های بازی Call of Duty اشاره کردیم اما حالا میخوایم 5 تا از بدترین ویژگی های این بازی رو باهم بررسی کنیم همانطور که میدونیم Call of Duty یکی از بهترین بازی های دنیا به حساب میاد پس نبود نقص براش چیزه مهمی به حساب میاد که در ادامه به 5 تا از بدترین هاش اشاره می‌کنیم.

5. تغییر بازیگر نقش Frank Woods

Damon Victor Allen نقش کرکتر Frank Woods رو از بازیگر اصلی خودش یعنی James C.Burns گرفت، باید گفت که صداش اصلا تعریف چندانی نداره و کاملا واضحه که تلاش میکنه بتونه رفتار بازیگر قبلی رو تقلید کنه با این وجود که تمام تلاششو میکنه بازهم پوینت مثبتی محسوب نمیشه. مثل این میمونه که صدای Jack Nicholson رو جایی بشنوی بعد بیان به جاش از Cristian Slater استفاده کنند، جفتشون بازیگرای خوبی هستند ولی خب هر کدومشون تلاش میکنه که اون یکی رو تقلید بکنه که اصلا ترکیب خوبی از آب در نمیاد.

4. لایو اکشن

تصمیمات خلاقانه ایی که شما میگیرید در مسیر منفی پیش می‌رود چون توسط بازی تدوین نشده است. تصحیح رنگ ها باعث شده که کیفیت تصویر محو و کورکننده باشد.کنار هم قرار گرفتن چیز ها وقتی روی تصویر پیاده میشن عجیب به نظر می‌رسند که صرفا مخصوص این بازی نیست، اکثر بازی ها به همین شکلند، دیدن Doritos و Mountain Dew در بازی Call of duty Black Ops Cold War جالب است اما همه میدونیم که اون فقط جنبه تبلیغاتی داره.

3. نبود Photo Mode

تا الان حدودا یک دهه ایی میشه که Call of Duty اومده و تو نصف این تایم اکثر بازی ها قابلیت Photo Mode رو به خودشون اضافه کردن ولی بازهم در این سری جدید Call of Duty خبری از photo Mode نیست با وجود تمام زرق و برقی که بازی برای خودش دست و پا کرده باز هم خبری از این قابلیت نیست، منطقیه که این قابلیت در بخش مولتی پلیر بازی غیر فعال باشه ولی میتونست برای بخش آفلاین بازی گذاشته بشه به اون همه شات هایی فکر کنید که میشد با این قابلیت گرفت اونم در همچنین بازی هایی.

2. توانایی حرف زدن

صحبت کردن با کرکتر های داخل بازی احساس تو خالی رو به پلیر انتقال میده، از اونجایی که کرکتری که توسط پلیر ساخته شده صحبت نمیکنه و فقط دیالوگ هایی که توسط خوده بازی انتخاب شده وجود داره که صرفا بهشون نمیشه گفت دیالوگ بیشتر آپشن هایی که به صورت دیالوگ داخل گیم وجود داره و قدرت انتخاب توسط پلیر وجود ندارد، البته از زمانی که Safe House به بازی اضافه شده تغییرات جزئی به وجود اومده که زیاد به چشم نمیاد.

1. آخرین شمارش معکوس

بعد از اتمام آخرین ماموریت در بازی به پلیر حسه لزجی دست می‌دهد مهم نیست که یکی فکر کنه پایان خوبی داشته یا بد خوده گیم پلی بازی خیلی سریع به پایان میرسه، این به 2 دلیل عجیب به نظر میرسه 1_مراحل اول این بازی خیلی قوی استارت خورده، 2_این آخرین مرحله بازی و به طریقی باید از مراحل اول بیشتر حماسی به نظر برسه اما اینجوری که تموم شد فقط آدم احساس میکنه که توصعه دهنده زمانش داشته تموم میشده.


بخوانید :